IT-Drift

Vi tilbyr del – eller total driftsavtale på IT-tjenester for din virksomhet. Vi tar ansvar for virksomhetskritiske deler av IT-nettverket – eller hele IT-landskapet i virksomheten.

IT-Drift

Vi påtar oss fullstendig ansvar for leveransen til deres virksomhet – vi passer på gjeldende regelverk blir fulgt til enhver tid. Vi er en komplett leverandør av IT-tjenester, og administrerer driften med fokus på kvalitet og optimalisering av konkurransedyktige priser for deg som kunde. Vårt leveranseapparat setter kvalitet, ansvar og driftssikkerhet i absolutt første rekke.

Vi drifter IT-systemer, uavhengig om de fysisk befinner seg i kundens lokaler, i våre hostingmiljøer, eller ute i skyen. Avtalen tilpasses din virksomhets behov – enten ved at vi påtar oss totalansvar for virksomhetens IT-drift, eller ved at vi hjelper til å avlaste med de enkelte tjenester dere selv ønsker. Kanskje har dere en IT-stab i dag som fint klarer å drifte visse deler av miljøet – men gjerne skulle hatt noen til å drifte andre deler av IT-tjenestene? Her finner vi en løsning!

Driftsikkerhet.

Rask responstid.

Full kontroll over din serverpark.

Bruk tiden din der du er best!

Legg ansvaret på proffesjonelle.

Fordelene ved å sette bort hele/deler av driften

Først og fremst – vi jobber KUN med IT – og dette er vi eksperter på. Vi kan dette – og sånn sett påtar vi oss også fullstendig ansvar for de tjenester vi tilbyr – risikoen ligger hos oss som leverandør. Det er en trygghet for deres virksomhet.
Det er jevnt over svært kostnadseffektivt for bedrifter i SMB-markedet å ha en IT-leverandør som står for drift og vedlikehold – utfordringer oppstår; vi har lokal kundeservice – med egen servicedesk. Du treffer oss pr telefon eller e-post – og vi står klar til å hjelpe deg.

Målet er at du i så liten grad skal måtte behøve å kontakte oss – vi skal i de aller fleste tilfeller «plukke» feilene før det blir en utfordring på din side – men om uhellet er ute, så vit at vi er en telefonsamtale unna – ikke 35 minutter i en kundeservice-ventekø.

Dyre investeringer av teknologi som dere normalt sett må stå for – påtar vi oss ansvaret for i våre miljøer – dette vil igjen bidra til å gi dere en mer produktiv arbeidsplass – og er slik utviklingen på utstyr har vært de siste årene absolutt mest bedriftsøkonomisk over tid.

ServiceDesk

Vi har egen servicedesk som er tilgjengelig for våre kunder. Her sitter det kompetente konsulenter som hjelper deg med å løse hverdagslige utfordringer.

Servicedesken er selve hjertet i våre tjenester. Uansett hvor utfordrende og vanskelig oppgavene er, vil de bli ivaretatt på en trygg og proffesjonell måte. 

Servicedesken er åpen når du trenger det, og skulle det være behov for det så vil vi hjelpe deg med oppmøte der du er.

Med servicedesk fra W-Tek gir vi våre kunder et sted å ta kontakt for IT-tjenester – Single Point of Contact – SPOC.